Ajajaj

Igår va jag iväg på årets första (ja jag skrev rätt) gympa pass med Rowaida. Djäklar va bra hon e. Hon får en verkligen att bli peppad att köra på. Och det känns i kroppen idag, må jag lova. Aaaaj!!!! kan ju knappt sätta mig eller böja mig ner mot golvet. För då stramar det ordentligt i både lår,rumpa,rygg o mage, Så nått må jag ju ha gjort rätt. Torsdag bär de av igen, ska väl försöka hinna med en lång promme i helgen först.

Ett stort Tack till finaste grannarna, som har ställt upp som "Taxi" till Clint till o från dagis. Ni e så goa!! Och jodå, Clint han har då berättat att jag inte kör nå bra, jag kör så dåligt, jag hamnar i diket.. (de va ifjol det hände, men de minns han minsann)

Kelly o Daisy e feberfri, men har fått en rejäl hosta, så natten som va erbjöd inte mycke sömn, då tjejerna varva med att ha hostattacker som väckte mig

Hoppas på en lugn natt

Kommentera här: