Orienteringskurs för HP

E otroligt glad över att jag boka in mig på denna kurs, bra sätt o förbereda sig. Meeeen, wooow. de e verkligen nånting o bita i. Matten, jajjamen. nu djäklar. men helt ok ändå att jag fick några rätt o inte alla fel =)
Studierna i övrigt går mycke bra. efter inlämnade uppg har jag fått bra återkoppling, o gissa vad, kanske man kan få sig ett B, eller ett A =))


O jag kör på med min LCHF, satte upp ett nytt mål till april, får se om jag lyckas tappa kg till delmåls vikten. Började ju o springa förra veckan, men nu har det varit för kallat. men imorgon ska jag allt ge mig ut på en runda, då det ska bli mildare.
Sov gott, nu ska jag ta o läsa boken =)
*natti natti*

Kommentarer:

1 Anna-Liisa:

Du är jätte duktig !!
Bra kämpar!!
Kramar från Yttersjö😍

Svar: Tack gulliga! Ja jag kämpar på riktigt bra =)
Jeanette Jonsson

Kommentera här: