*gäääsp*

Varit hemma o vabbat och tagit hand om mig själv idag. Tydligen någon lindrig variant av diarre som går.
Började med Daisy, sen igår jag och Kelly. Inge illamående o så. Det enda jag kände va trötthet o så "pang" vred de om i magen o va tvungen o springa iväg... Jaa, ni kan ju tänka er ljudeffekten  (hahahaa)  Sen har det inte varit nå mer. Så en konstig bacillur igen....
 
I vilket fall, så då jag inte kunde åka in till stan så var ju min älskade sambo (som e bara så igenomsnällt BÄST) då va han förbi skolan o hämta ut uppgifter till mig, så att jag kunde börja på med min Religion.
Och de kan jag ju säga att det inte e den bästa tiden att sitta o plugga (20.00) efter en heldag med rastlösa barn, med bakning o syskon bråk med följd av mamma-skrik (jaa, ni hörde SKRIK!) egentligen ska de ju heta frustration, men när det blir stora vulkan-utbrottet när samma tjat tjat tjat börjar om o om o om igen o igen o igen.... never ending story, here I am!!! Jaa, DÅ har jag svårt att inte skrika/ryta...
  Att man aldrig lär sig. istället för att bli så där skogs-tokig, så kan man ju faktiskt andaaaas... Jaa, just det EFTERÅT har de blivit idag. Suck. Men de e väl det man ska lära sig med tiden T Å L A M O D !!! !!! !!! !!!
 
Studierna just nu så håller jag på med religion, har redan gjort 2st A4 med handskriven text. Och vet ni, de e riktigt kul =) kanske de beror på att man har ett mål och man e så motiverad till att plugga. hahaa, ja välkommen härliga plugg-pirr i magen =))
 
nepp, dags att leta fram allt som jag ska ha med mig imorgon. För då startar Svenskan, Tjoohoo
 
natti natti

Kommentera här: