nu e de fullt upp =)

Vad spännande o pirrigt de mesta känns nu. Saker har hänt den senaste veckan som bara gör mig så glad.
 
Börjar med studierna på primrose. Känns så kul! O inte kunde jag tro att jag fatta så pass mycke som jag gjorde. ;) Kanske för man e äldre o har motivation på ett annat sätt än man hade förut. (för jag, jag e en bland de äldre på skolan)
Det blir ju förändringar både för mig, barna o jocke. Tider som ska pusslas ihop. Blir lite annat när man inte van. Herre jisses, på fem år har vi haft de "lugnt"
Och PANG så tog man i o rivstarta!!
Så nu gäller de att plugga så pass att jag klarar högskoleprovet i mars..... Piiirriiigt!!
 
O sommarjobb har löst sig också. Så ska kolla över vilka datum över sommaren jag INTE kan. För Jämtlands triangeln ska vi gå!  Eller hur Helena =)
 
Nu e de mycke positivt för fam Jonsson/svärd. De e bara att hålla i sig, för det här e året med alla möjligheter!! Yeeay!!  =)
 

Kommentera här: