Let it go....

Ni vet dom där gångerna när man har så många känslor inom sig, att man inte vet riktigt vart man ska börja.
 
Första känslan är, Tacksamhet! Jag börjar där
 
Jag känner mig så jäkla nöjd, över att dessa intensiva veckor äntligen är över. Min studietid ute på Primrose har gett mig så mycket mer än bara lektionerna skulle lära. Jag har fått träffa människor som jag annars inte skulle suttit o både skratta o gråtit med. Dessa människor har lärt mig, och gett mig mycket på vägen. En tacksam rikedom. Tack alla ni som har delat med er av er själva, och jag fick vara del av det. Och tack alla lärare ute på Primrose, dom e KANON! Så de e med lite sorg man gör ett avslut på tiden på Primrose, men jag e så jäkla nöjd!
Betygen blev SV1= B,  SV2= B, ,
                     REL1= A, REL2= A
                     MA2= E,  SAMH1= A
                     SAMH2= A
 
Fredagen gav en riktig "student" dag. Matteprov på morgon, avslutningsfika jag o en till som fick slutbetyg den dagen. Hem o fixade mig iordning, för att få tillbringa kvällen med hela gospel gänget (vår-avslutning) ute i Orrviken. Vilka vyer, så fint där!
 
Måste få skänka ett extra varmt tack till en hel kör med underbara människor! Så lika och olika, och det gör oss så VI, hela BB Gospel gänget, Ni e störtskön!
 
Kvällen bjöd på mycket skratt, god mat, skratt, vin, skratt, skratt, vin.. SKRATT, sång, gråt, skratt, sång vin, sång, vin, vin, vinsång, sångvin skrattvinsång ;) Jaa, just ja, det viktigaste också KAFFE såklart, och en massa kärlek <3
 
Jag kunde inte ha avslutit min dag på bättre sätt. Tack alla fina =)
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Grattis än en gång! Bra jobbat👍🏻

Kommentera här: