liiite till.......

Nu har jag två "tunga" veckor framför mig. Dom är inmatad till max med studier.
Då mitt slutdatum nu blev tillbakaflyttad, så ligger jag minus 2 veckor på min egna tidsplanering.... Gissa om en stor stress-nivå infann sig, på en gång!!!!
Hur sjutton skulle jag hinna det.?.?

Men tack vare underbara lärare på primrose, har han nu hjälpt mig att lägga fram en studieplan, för att försöka nå mitt mål!

(Ja jag kan ju tillägga att av mental utmattning så grät jag en skvätt, under detta samtal.... Ska bara komma ihåg o andaaaaaas!)

Så med detta inlägg så vill jag förklara mig i förväg, för jag kommer va rätt osocial, o förlåt i förväg om jag e kort i ton. Jag märker faktiskt inte att jag e snäsig eller kort i samtalen. (något som andra påpekat, o försöker tänka på det) Men om vi träffs o du tycker jag ser trött ut, så är det för att jag är det! Jag är nu i fullt fokus för o klara av ett delmål jag satt. Så energin räcker bara just nu till familjen, studierna och vardagsrutiner.
Vi hörs efter Maj!

Kommentera här: